Support
Flexsoft gaat prat op een sterke in house customer support. Daarom bieden wij niet alleen een bekwame en vlot bereikbare helpdeskservice, maar kunt u ook rekenen op uitgebreide ondersteuning zoals een online kennisdatabank en opleiding in onze kantoren of de uwe. We bieden 3 types servicepakketten, volledig op maat van de noden van uw kantoor.
-
Basic
-
Updates wetgeving (intrestvoeten, formule claeys…)
-
Updates www.advocaat.be, notarim….
-
Helpdesk: elke werkdag van 9u tot 12u en van 13u30 tot 17u
-
Updates Firmware
-
-
Standard
-
Alles van Basic +
-
Inbegrepen supporturen / jaar1
-
Gratis opleidingen kantoren Flexsoft
-
Gegarandeerde interventietijd van 6u
-
-
Premium
-
Alles van Standard +
-
Inbegrepen consultancydag / jaar2
-
Extended helpdesk: van maandag t.e.m. vrijdag van 8u tot 18u
-
En wat vinden onze klanten?
-
Peter Roosens
Advocaat VennootLeuvenWij zijn in november 2013 overgeschakeld van Jurisoft naar Themis. De overschakeling is vlot verlopen mede door de gebruiksvriendelijkheid van Themis alsook door de opleidingen in ons kantoor door Flexsoft. Het Flexsoft team staat heel dicht bij zijn klanten, wat we bij Curia erg appreciëren.
-
Sarah De Smedt
AdvocaatAntwerpenIk werk alleen als advocaat en werk enkel op Apple apparatuur. De combinatie met Themis werkt perfect!