Support

Flexsoft gaat prat op een sterke in house customer support. Daarom bieden wij niet alleen een bekwame en vlot bereikbare helpdeskservice, maar kunt u ook rekenen op uitgebreide ondersteuning zoals een online kennisdatabank en opleiding in onze kantoren of de uwe. We bieden 3 types servicepakketten, volledig op maat van de noden van uw kantoor.

  • Basic

    • Updates wetgeving (intrestvoeten, formule claeys…)

    • Updates www.advocaat.be, notarim….

    • Helpdesk: elke werkdag van 9u tot 12u en van 13u30 tot 17u

    • Updates Firmware

  • Standard

    • Alles van Basic +

    • Inbegrepen supporturen / jaar1

    • Gratis opleidingen kantoren Flexsoft

    • Gegarandeerde interventietijd van 6u

  • Premium

    • Alles van Standard +

    • Inbegrepen consultancydag / jaar2

    • Extended helpdesk: van maandag t.e.m. vrijdag van 8u tot 18u

1 Lite licentie = 4 u support/jaar — Pro licentie = 6 u support/jaar
2 De aankoop of huur van 1 softwarelicentie = 0,5 dag consultancy on site/ jaar

Heeft u een vraag of
een probleem?

Themis support center