Over Themis

Themis is hét softwarepakket dat alle werkprocessen in een advocatenkantoor bundelt in één programma. Dankzij de koppeling met boekhoudprogramma’s, e-mailsoftware en elektronische agenda’s kan u als advocaat efficiënter werken en ligt uw focus waar het moet: bij uw cliënten.

Elk advocatenkantoor is uniek. Daarom kan u rekenen op een brede waaier aan instelbare opties, zodat Themis volledig op maat van uw kantoor kan worden ingesteld.

  • Shutterstock 1040170996

    Boekhouding

    Van algemene dossierboekhouding over gebruiksvriendelijke facturatie met uitgebreide mogelijkheden tot rappelbeheer: Themis biedt een volledige boekhoudmodule die ook kan worden gekoppeld aan externe boekhoudsoftware (Exact of Octopus).

  • Agenda Themis

    Agenda

    In combinatie met Microsoft Office365 synchroniseert de uitgebreide agendamodule met een unieke conclusiekalender feilloos in twee richtingen met smartphones en tablets voor een optimaal time management.

  • Shutterstock 744158275

    Dossierbeheer

    In Themis maakt u een complete dossierfiche waarin u o.a. kosten en prestaties kan bijhouden. Dankzij de bijhorende module voor intrestafrekening, de integratie met DPA, Companyweb en Graydon en het online cliëntenportaal kan u heel wat tijd winnen.

  • Tyler Franta 589346 Unsplash

    Communicatie

    Alle correspondentie, online en offline, kan beheerd worden via het Document Management Systeem en de integratie met MS Office. De tekstfragmentenmodule biedt de mogelijkheid om een eigen kennisdatabank uit te bouwen. Met de CRM-module kunt u tenslotte nieuwsbrieven opmaken en versturen, seminaries organiseren...

  • Shutterstock 1043412613

    Paperless office

    De paperless office module werd volledig op maat van een advocatenkantoor ontwikkeld. Zo kan ook uw kantoor in 4 stappen volledig paperless werken. Inkomende post wordt gestructureerd digitaal behandeld. Documenten worden (in bulk) verwerkt, gedigitaliseerd en aan het juiste dossier toegewezen. In overzichtelijke schermen kan u de aan u toegewezen inkomende post raadplegen, ontvangt u notificaties voor binnenkomende documenten die vervolgens toegewezen worden aan de juiste persoon. Tenslotte creëert u een digitaal archief dat dankzij een handige zoekfunctie vlot consulteerbaar is.

Wil u ook efficiënter
werken met Themis?

Demo aanvragen